Subject: soovitus
From: <[email-masked]>
To: Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus <[email-masked]>, "RTK Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jan 2025 14:39:52 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

  <http://www2.rik.ee/delta/ok_logo.png>

Tere!

Teile on saadetud Õiguskantsleri Kantselei dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument Kliimaministeerium_soovitus EIS korterelamu toetuste 
taotlemine, mis on registreeritud 24.01.2025, registreerimisnumbriga 
7-6/250064/2500546.

Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab arvutisse tasuta 
alla laadida aadressilt http://www.id.ee

Kontaktinfo
E-R 09.00-17.00
Kohtu 8, 15193 TALLINN
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon 693 8404